2010. február 12., péntek

öööö olyan semmilyen xp


Hahaa Péntek van végre és egy egészjóunalmas napom volt.Hol is kezdjem...Odafagytamn a buszemgállóba reggel.Föci óra volt a második..jeee hát az egy élmény komolyan mondom.Akkkor utánna két rajz volt.Az elsőn kijavítottam azt amit a kis mr faszacsávóvagyok összebaszott a graffitimen a második órán pedig számokat gyártottunk, hogy minek? Hát mert mi voltunk az iskola rabjai.Ha megszerzem az átírt nemzeti dalt felteszem ide is mert kurvanagyvolt.A magyartanárnő "felkötötte" az egyik oszt társamat a tv állványra és feleltette, hát szakadtunk, jah igen és felírta a táblára " az életedért felelsz" közben egy játék géppisztolyt tartott a kezében.Készvolt teljesen.Amikor ment ki a tanárnő egy másik osztálytársam elkérte a géppisztolyt, hogy had lőjjö vele, és a tanár megállt vele szemben és ő meg lőtt.Hát, hogy is mondjam kb szitáválőtte a tanárnőt.Nagyotszakadtunk azon is.Egésznap a barátnőjével enyelgett, hogy rohadjanak meg...najóóó ő nem.Mondjuk ma a kis csajszi egész szépvolt :O. Na mind1.
Aztán jött egy nagyon élménydús matek, de a legjobb, hogy ötös lett a dogám :D *büszkefej* bizooony :D.3 pontot vesztettem szóval örültem, mint kiderült elmaradt az olasz:d zsírkirály :D.Komolyaan :D.Utánna mentem cipőtvenni sikerrel jártam xP és még vettem magamnak egy új körömlakkot is.Szóval ez ma egy eseménydús nap volt de most már hulla vagyok mert a honlapjaimat is szerkesztgettem meg egynéhány blendet összegrafikáztam :D:ki is teszem ide az egyiket ami szerintem a legjobban sikerült :D:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése