2010. február 19., péntek

egy hete nem írtam...

Ahham, egy hete nem írtam, de nem is tudom egyszerűen se időm se kedvem nem volt hozzá.Nem is tudom valahogy minden olyan fura.Egy csomó verset írtam ami boldogsággal tölt el, hogy nem felejtettem el írni.Megszeretnék tanulni rendesen gitározni, igazából a neten autódidakta módon is meglehet, de sajna nincs rá időm :(.Most is itt villog a curzor és nem tudok mit írni...ajj..fuckmá, hogy miért nincs nekem önbizalmam...olyan csúnya vagyok :s és kövér..de most fogyózok...hogy egy picike kis önbizalmam legyen.és akkor talán lehet majd valami?... Egésznap látom és ááá már az őrületbe kerget...nem akarok bővebben írni mert eléggé személyes és mélyen érint a dolog de ááá..najó mind1 inkább beteszem egy két új versemet.:
Miért?
Miért látlak ha lehunyom a szemem?
Miért sóvárgok, epedek, a szemeden?
Miért akarom, hogy te legyél csak velem?
Miért szeretném, hogy az enyém legyél?
Miért fáj ha a nevetésed a fülemben hallom?
Miért kérdezem mind ezt ha tudom a választ?
Mert nem szeretsz és nem választhatsz,
engem ki csakis téged imádhat.

és mégegy.:
Egy föciórai szerzemény...hát nem is tudom...címesincs még

Miért nem szeretsz mikor epedek utánnad?
Lehet nem is az vagy akinek én látlak?
Szeretem a szemed ami szépen csillog,
Szeretem az eszed ami pengén villog,
Lehet nem is az vagy akiért a szívem dobog.
Ha ismernélek, tudnám, szívem kiért ragyog,
ha velem lennél boldog lennék mint a csillagok.
Mással vagy s nem velem?
Mit ér nélküled az életem?
Már nem tudom miért is szeretlek,
mikor rám mosolyogsz csak szenvedek.
Szenvedek mert mással látlak,
ha ezt érzem vége a világnak,
csak menekülök s így már semmi sem fájhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése