2010. február 11., csütörtök

hehe...agyvérzéshatár?

Miért utálom én a csütörtököket?.. talán mert mindíg akkor van valami szar, de kajak, mindíg.Suliba menet eltaknyoltam...vizes volt a nadrágom majd megfagytam..Első pozitívum..második majdnem kaptam egy szaktanárit..hogy miért? mert a folyosón beszélgettem 3 osztálytársammal...röheeej...ekkor már kellőképpen fel volt baszva az agyam..megyünk le angolra...és egyik évfolyamtársam jön le és közli velem, hogy a drágalátos faszacsávó kis osztálytársa volt olyan kegyes, hogy a rajzolhatnékját az ÉN graffitimen élte ki...Na mondom kurvajó...szóval.. -.-...beültem angolra...nyissátok ki a könyvet...anyád..ezután nem szólt hozzám órán többet...még az a szerencséje...felmentem megnéztem mekkora "kárt" okozott...ház őszintén nem oylan nagyot vagyis lelehet radizoni de a fejrészen újra kell csinálni egy egész részt...hát bazd eltörném a kezét és a seggébedugnám az biztos..aztán a többi órán nem volt semmi említésreméltó.. :/.
Hazamentem..kajáltam amjd lementem edzésre..hát a kezem az úgy fáj majd beszartam, de végigcsintem megint.Van egy új csávó hát te bazd..én jobban ütöttem nálla 3 éve amikor kezdtem..amikor először fogtam ütőt a kezembe.Hozzá képest profi játékos vagyok xP.
Ajj de szegééény.Úgybeoltottam.Mert a másik sráccal volt aki hugom osztálytársa.Szegény egy labdába nem tudott beleírni.Csóóri mondom inkább adok neki én egyet kettőt..Erre beszól a csávókám, hogy te ne neki üsf..Hát mondom ne haragudj de amit te adsz neki labdát fix h nem tudja visszaütni mert vagy magas vagy háló, szegény had játszon már egy kicsit.Még fel volt háborodva h én talán jobban játszom? hát mondom jah.Egymás után 3 olyan pörgetett labdát adtam a másik csávesznek(akivel párban volt), hogy köpni nyelni nem tudott.:Mondtam, hogy jobb vagyok.Sarkonfordultam és elmentem.Tudod kivel szórakozzon.Jó most lehet, hogy egy patkánynak tart de leszarom ez van.Ne velem kötekedjen legközelebb.
És most ittvagyok festem a körmöm és pötyörészek..tanulgattam, mingyárt olaszleckét írok..azt annyi végülis.. :/.No mind1 Jóccakát ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése