2010. február 24., szerda

faszláma vagyok..jó szar napok..

Ajj fuckmá annyira szarnapjaim vannak mosatnában.istenem most is itt bőgök..ááá. faszom nem hiszem el.A családom is meg a rohadt suli is meg az, hogy állandóan veszekszem mindenkivel mindenki bunkó meg minden.ÁÁÁÁÁ faszom :'(
Fasz ez az egész élet...áááá nem hiszem el, erre a hétre is potom 20000 milliárd doga van betáblázva.meg az edzések...jövőhónaptól hipp-hoppra is fogok járni ami a keddi 5 órai edzés után lesz.Nem hiszem el és megint egy ember miatt...megint megint megint mint mindíg mint örökre?...ajj ez így nem mehet tovább de arra sem vagyok képes hogy leszarjam a dolgokat mert nap mint nap ott előttem és áááá :'(
Faszomért vagyok én ilyen szerencsétlen? de szerencsémre termeltem egy megintcsak igen fos verset... címe ennek sincs. Ollálá míly meglepő..na de itt is van. többet nem is akarok írni inkább a könnyeimbe folytom a bánatom...

Vajon láthatom-e még két szép szemed,
Ahogyan tekintetedet rám emeled?
Láthatom? Látni akarom s nem tagadhatom,
fülig beléd szerettem s érzéseim szállnak szabadon.
Miért kell mással lássalak mikor ezt érzem
Mikor már az eszemet nem fékezem
feléd indulok s te hanyagul rámnézel,
ráeszmélek,Hoppá! észre sem veszel.
Ezután hírtelen sötét lesz felettem,
a padlón ébredek s mellettem,
ő térdel aggódó tekintettel, kezem,
kezében pihen csendesen míg a szemem,
kinyílik szelíden, s tekintetemet ráemelem,
s nézem ahogyan aggódva térdel melettem.
Egy karcsú mosoly húzódik arcomon
s szemem hírtelen újra lecsukom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése