2010. május 6., csütörtök

hiihii

Hy everybody!

Ja angol háhááá az kettes lett de a föcire sztem megkapom a 4-est mivel fellebeztem...kicsit érdekes volt mind1 :D
Ma haláli volt esküszöm :D
Szarrááztunk az esőben.Láttam a várban a spanyol pacokat, Andalúzok *.* csorg *__*
Bementünk a kiállításra, hát esküszöm fantasztikus volt XD.Azt is elhülyültük.Reggel taknyoltam egy kvanagyot XD csak röhögtem magamon XDakoooor hazafele is nagyvolt piciit eltévedtünk aóde hazajutottunk utánna jött a szarrá ázásXD
Beültem otthon a sütő mellé száradni XDUtánna pihentem egy kicsit majd elmentem edzésre.Nah az is kvanagy volt :D Edző elkezdi na a három fiú és a szépen kihúzott szemű lányka feláll és átmegy a háló túloldalára XDakkor elkezdett nekünk erős labdákat adni O___O nagyvolt :D aztán lecsapás, majd mi bombáztuk a kicsiket XD mert mi vagyunk a jók ők meg a bénábbak.háhá.Valaki kulcscsonton baszott.mind1, uztánna a fiukkal játszottam.A marcival vtam az olivér és az ákos ellen.Háát összesen kb 8-at játszottunk abból 8x mi nyertünk XDAztán hazajöttem és ittvagyok, szal eléggé hulla :) na puszka :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése